Pagini

marți, 29 mai 2012

Cele mai tari stiri

Cele mai tari stiri


Chris Brown ft. Sean Paul - I Wont Stop 2012

Posted: 29 May 2012 10:58 AM PDT

Dupa mai multe colaborari cu nume grele din muzica Sean Paul a scos o piesa noua numita I Won't Stop (Turn me Out) piesa este in colaborare Chris Brown fostul prieten a lui rihanna. Melodia I Won't Stop (Turn me Out)  face parte de pe albumul Tomahawk Technique
Aflaţi mai multe »

Alex Cery - Paloma 2012

Posted: 29 May 2012 10:35 AM PDT

Melodie noua pentru Alex Cery - Paloma 2012
Aflaţi mai multe »

FLORIN SALAM & ASU - acolo pe perna mea

Posted: 29 May 2012 08:12 AM PDT

FLORIN SALAM
FLORIN SALAM si ASU ne aduc un hit care suna bine rau de tot melodia se numeste acolo pe perna mea
Aflaţi mai multe »

Mr. Alama si Ligia – Greek Lover

Posted: 29 May 2012 07:44 AM PDT

Mr. Alama si Ligia – Greek Lover
Aflaţi mai multe »

7 reguli de aur pentru reusita fiecarui regim

Posted: 29 May 2012 06:55 AM PDT

In cautarea celei mai bune metode de slabit, adesea ne confruntam cu informatii care se bat in cap si ceea ce este mai grav, cu sfaturi care contrazic propriile noaste obiceiuri alimentare. Un prim pas care ar trebui facut inainte de a alege un regim de slabire ar fi instituirea unui igiene mintale, singura care me poate scapa de prejudecatile alimentare dobindite in decursul anilor. Aceasta, impreuna cu citeva reguli generale importante, de la care ar fi bine sa nu va abateti indiferent ce regim veti urma, vor contribui cu siguranta la reusita programului dvs. de slabit.

Puteti slabi mincind normal sau chiar mai mult decit de obicei
Volumul alimentelor in generate nu are nimic de aface cu continutul lor caloric.
Aflaţi mai multe »

Verifica daca un blog a luat ban de la Google AdSense

Posted: 29 May 2012 04:15 AM PDT

Aceasta unealta iti permite sa verifici daca site-ul, blogul sau domeniu este interzis de Google AdSense. Tot ce trebuie sa faceti este sa introduceti adresa url a blogului care vreti sa-l verificati simplu de folosit
Nu necesita inregistrare
Aflaţi mai multe »

Lale Episodul 70 online

Posted: 29 May 2012 03:05 AM PDT

Lale Episodul 70 online
Subtitrare romana
Lale
Seriale TV,
Aflaţi mai multe »

Întalnirea Inimilor - Episodul 715 si 716 online

Posted: 29 May 2012 02:07 AM PDT

Întalnirea Inimilor - Episodul 648 si 649 online
Online, subtitrare ro, Subtitrare romana
Întalnirea Inimilor 
Aflaţi mai multe »

Dragoste Dulce Amara Episodul 307 video

Posted: 29 May 2012 01:44 AM PDT

Dragoste Dulce Amara Episodul 307 video
Dragoste Dulce Amara 
Seriale TV
Aflaţi mai multe »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu