Pagini

miercuri, 22 august 2012

Cele mai tari stiri

Cele mai tari stiri


O concurenta X Factor a sarit la bataie

Posted: 21 Aug 2012 08:27 PM PDT

O concurenta X Factor nemultumita de decizia juriului incepe sa injure sa amenite pe cei din juriu tranteste microfonul pe scena. Dupa care revine cu tatal si care este pe punctul de-ai lua la bataie
Aflaţi mai multe »

Traian Basescu revine ca presedinte

Posted: 21 Aug 2012 06:05 PM PDT

Traian Basescu
Traian Basescu
Pot sa spun "ura" revine Traian Basescu la putere si am castigat si eu 100 de euro. Va intrebati cum castig 100 euro nu, nu m-a platit Basescu sa il votez bani am sa-i primesc de la o prietena cu care am facut pariu ca revine Traian Basescu ca presedinte. Daca va intrebati de ce am pus "ura" intre ghilimele nu cred ca este greu de ghicit.
Aflaţi mai multe »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu