Pagini

vineri, 1 iunie 2012

Cele mai tari stiri

Cele mai tari stiri


Bloggerii din Romania sunt sclavi marketing afiliat

Posted: 01 Jun 2012 08:24 AM PDT

Am tot explicat cu cuvintele mele ce inseamna marketing afiliat. Poate ca sunt eu nou in domeniu asta poate ca sunt noob dar pana si un noob ca mine isi poate da seama ce trebuie sa faci sa castigi un banut din marketing afiliat. In principiu ar trebui sa iti faci un blog de nisa.

Ce este un blog de nisa ?
Este un blog in care tu scri numai despre un anumit subiect exemplu vorbesti numai de laptopuri acuma daca scri si despre biciclete pe acelasi blog nu mai este de nisa. Acuma daca vrei sa castigi bani din blogul de nisa trebuie sa bagi
Aflaţi mai multe »

Google marketing afiliat

Posted: 01 Jun 2012 02:38 AM PDT

Google marketing afiliat este noul serviciu de la google care permite bloggerilor sa-si mareasca venitu adica tu pui o reclama la tine pe blog si daca un utilizator de la tine de pe blog da click pe reclama si cumpara vei fi platit cu un anumit procent din produsul cumparat.

Aflaţi mai multe »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu