Pagini

duminică, 3 iunie 2012

Cele mai tari stiri

Cele mai tari stiri


Bugatti Veyron vs Lamborghini Aventador vs Lexus LFA vs McLaren MP4-12C

Posted: 03 Jun 2012 04:52 AM PDT

Masini rapideDemult cautam un video in care sa concureze cele mai bune masini din lume uite ca visu mi-a devenit realitate si vad care este cea mai rapida masina din lume o competie ce o asteapta ori ce pasionat de masini. Pun pariu ca o sa va inselati
Aflaţi mai multe »

Cea mai mare gafa de la blogger, blogspot

Posted: 03 Jun 2012 03:55 AM PDT

Astazi pe la ora 12 am vazut si eu ca blogspot.com sa transformat in blogspot.ro fara sa intrebe pe nimeni este de acord cu aceasta decizie nustiu ce sa spun dar este cea mai mare gafa de la blogger de cand sunt eu la ei.

In primu rand mi-a scazut traficul pe toate blogurile care le aveam pe blogspot am ajuns sa am din 13.000 de vizitatori zilnici 600 de vizitatori zilnici. Pe toate blogurile care aveam page rank nu mai am pe 2 aveam page rank 4 pe alte bloguri 4 aveam page rank 3 si astea cu page rank 2 sau 1 destule.
Aflaţi mai multe »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu